pexels-photo-5905884-5905884.jpg

Γράφε καλό μου!!!

Σε μια περίοδο ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων πολλές παραδοσιακές μέθοδοι τίθενται υπό αμφισβήτηση ακόμη και στον τομέα της εκπαίδευσης. Μια απο αυτές τις μεθόδους ειναι η αξία και η χρησιμότητα του γραψίματος. Όταν όλα μπορούν να βιντεοσκοπηθούν, να γραφτούν στον υπολογιστή, να γραφτούν κατόπιν υπαγόρευσης, να ηχογραφηθούν τι νόημα έχει να γράφουμε με το χέρι;;; Και […]

Γράφε καλό μου!!! Read More »

Πως να κάνετε τις γιορτές διαφορετικές

Γιορτές, χαρά, φώτα, στολίδια, χρώματα, φαγητό, κόσμος, γέλια!! Ναι!!!! Ναι;;;;; Νιώθουμε όλοι το ίδιο αυτές τις εορταστικές μέρες;; Πρέπει να γίνουμε όλοι μέρος αυτής της ατμόσφαιρας; Ξεκάθαρη ειναι η απάντηση εδώ: Όχι!! Για πολλούς απο εμάς οι γιορτές είναι συνώνυμες του καταναγκασμού. “Υποχρεωτικές” συναθροίσεις, “υποχρεωτικά” έξοδα, “υποχρεωτική” κούραση. Ήρθε ο καιρός ν απεμπλακούμε απ όλα

Πως να κάνετε τις γιορτές διαφορετικές Read More »

Γιατί παίζουμε;

Γιατί μας βοηθάει να μεγαλώσουμε, για να γνωρίσουμε τον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο που όλα τα μικρά των θηλαστικών παίζουν. Το παιχνίδι είναι η φυσική γλώσσα των παιδιών αλλά δεν σταματά εκεί. Έχει ενεργό ρόλο και στην καθημερινότητα των ενηλίκων. Μέσα απο το παιχνίδι μαθαίνουμε να σχετιζόμαστε και κατανούμε την ιεραρχία και τους κανόνες. Παίζοντας

Γιατί παίζουμε; Read More »

Οι υπερδυνάμεις της ΔΕΠ-Υ

Στο άκουσμα της ΔΕΠ-Υ στο μυαλό μας έρχονται παιδιά που φωνάζουν και τρέχουν ανεξέλεγκτα, ενήλικες που ξεχνάνε τα ραντεβού τους και ζουν σε ένα χάος. Αλήθεια, μόνο αυτό ειναι η ΔΕΠ-Υ; Η απάντηση είναι όχι! Η ΔΕΠ-Υ είναι μια νευροδιαφορετικότητα με πολλές πτυχές. Σίγουρα στην καθημερινότητα των ανθρώπων με ΔΕΠ-Υ υπάρχουν πολλές προκλήσεις και δυσκολίες.

Οι υπερδυνάμεις της ΔΕΠ-Υ Read More »

11/10: Παγκόσμια ημέρα κοριτσιού. Πως τα κορίτσια μπορούν ν αλλάξουν τον κόσμο.

Ο ΟΗΕ όρισε την εντεκάτη Οκτωβρίου ως παγκόσμια ημέρα  κοριτσιού με στόχο την ανάδειξη και την εξάλειψη των διακρίσεων που υπάρχουν εις βάρος των κοριτσιών. Η σημερινή μέρα έχει ως θέμα:” Κορίτσια, όραμα για το μέλλον”. Η UNICEF μετά απο έρευνες απέδειξε οτι τα κορίτσια όχι μονο ειναι πιο θαρραλέα όσο αφορά τις προκλήσεις που

11/10: Παγκόσμια ημέρα κοριτσιού. Πως τα κορίτσια μπορούν ν αλλάξουν τον κόσμο. Read More »

pexels-photo-7776195-7776195.jpg

Πως τα βιντεοπαιχνίδια επηρεάζουν τον εγκέφαλο;

–  “Δεν ξεκολλάει απο δαύτο! Δεν τρώει, δεν βγαίνει και δωστου μπαμ μπουμ και κατι αλλα ακαταλαβίστικα! Για το σχολείο ουτε λογος! Κοντεύει να μείνει! Μέλι έχει αυτο το ρημάδι και το έχει πάνω απ όλους και απ όλα;;” Αλήθεια όμως τι έχει αυτό “ρημάδι” και μικροί μεγάλοι δυσκολεύονται να ξεκολλήσουν απο αυτο; Αρχικά πρέπει

Πως τα βιντεοπαιχνίδια επηρεάζουν τον εγκέφαλο; Read More »

Πως να βοηθήσουμε ένα παιδί να γίνει σπουδαίο;

Με το να πιστέψουμε σε αυτό, στις δυνατότητες και τα ταλέντα του. Με το να πιστέψουμε πρώτα εμείς, είτε είμαστε γονείς είτε εκπαιδευτικοί, ότι αυτό το παιδί μπορεί να καταφέρει ό,τι θελήσει! Δεν είναι καθόλου θεωρητικό αυτό που λέμε. Στην ουσία μιλάμε για την δύναμη της αυτοεκπληρούμενης προφητείας. Η σημασία αυτού του φαινομένου αναδείχτηκε πρώτη φορά

Πως να βοηθήσουμε ένα παιδί να γίνει σπουδαίο; Read More »

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

Η παράλληλη στήριξη είναι μια πολύ απαιτητική μορφή διδασκαλίας. Ο επαγγελματίας της παράλληλης στήριξης καλείται να γίνει γέφυρα ανάμεσα στο παιδί και όλο το περιβάλλον του σχολείου. Έχοντας ζήσει παρόμοιες καταστάσεις και έχοντας επίγνωση της ιδιαιτερότητας της παράλληλης στήριξης δημιουργήσαμε με μεγάλη προσοχή ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που απευθύνεται σε επαγγελματίες παράλληλης στήριξης που: ⋇ έχουν

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ Read More »

pexels-photo-8923027-8923027.jpg

Γραφοκινητικές δεξιότητες

Πολύ συχνά γίνεται λόγος για το πότε είναι έτοιμα τα παιδιά να γράψουν. Το γράψιμο όμως δεν είναι μια απλή διαδικασία. Στην ουσία είναι μια συνέχεια μιας γενικότερης ωρίμανσης τόσο του σώματός όσο και του νευρικού συστήματος του παιδιού. Ας δούμε αρχικά τι συμβαίνει με το χέρι του παιδιού. Τα χέρια των παιδιών προσχολικής ηλικίας

Γραφοκινητικές δεξιότητες Read More »

pexels-photo-3662801-3662801.jpg

Οπτικοποίηση

Πολύ συχνά σε περιπτώσεις παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και όχι μόνο, εκπαιδευτικοί, λογοθεραπευτές και άλλες εμπλεκόμενες με τα παιδιά ειδικότητες προτείνουν την οπτικοποίηση. Να κάνουμε δηλαδή αυτό που λέμε εικόνα. Γιατί όμως αυτό βοηθάει; Αρχικά γιατί η εικόνα είναι κάτι που μένει. Τα λόγια φεύγουν, «έπεα πτερόεντα» που έλεγαν και οι αρχαίοι. Η εικόνα είναι

Οπτικοποίηση Read More »

Scroll to Top